Innovativt løn- og HR-system

Zenegy er et moderne lønsystem, som gør det let for virksomheder at lave korrekt lønadministration på en innovativ platform. Vi har sagt farvel til den traditionelle lønseddel og leverer i stedet dine medarbejderes lønsedler via en app med interaktive løndata, der er lette at forstå.

Du får

  • 3 mdr. gratis lønsystem ved oprettelse hos Zenegy
  • Gratis onboarding af op til 10 medarbejdere
  • Værdi: 1.500 kr.

Digitalt og moderne

Zenegy er en ny generation af lønsystemer baseret på moderne og digitale løsninger til alle typer og størrelser af virksomheder. Zenegys cloudbaseret lønsystem gør det nemt at administrere løn og medarbejdere.

 

Zenegy lønsystem

Frigiv mere tid til de værdiskabende opgaver i din virksomhed. Zenegys digitale, funktionelle og brugervenlige lønsystem minimerer manuelle processer og giver et større overblik.

 

Automatiserede arbejdsgange

Med Zenegy sparer du tid på administration og får et nemt og hurtigt overblik. Lønsystemet har fokus på automatisering, hvor du blot skal oprette medarbejderens stamdata. Zenegy beregner, indberetter og overfører automatisk alle betalinger til løn, SKAT, AM-bidrag, ferie og pension uanset om du betaler månedsløn, 14-dages løn eller B-indkomst. Med Zenegy har du også mulighed for automatisk nul-indberetning, som sikrer at der sker en indberetning til SKAT, hvis du ikke udbetaler løn i en given måned.

Med Zenegys medarbejder-app kan medarbejdere selv registrere timer, ferie, udlæg og kørsel, som automatisk vil blive sendt til godkendelse hos dig som virksomhedsejer. I appen kan dine medarbejderne få et indblik i egne lønforhold, adgang til egen interaktiv lønseddel og forklaring af alle lønelementer, SKAT, fradrag, AM-bidrag etc. på 12 forskellige sprog.

Forbind Zenegys lønsystem med dit økonomisystem uanset om du bruger e-conomic, Dinero, Billy eller andet. Data overføres automatisk, så du kan arbejde mere effektivt og undgå dobbeltarbejde.

 

Kombiner med Zenegy HR

Zenegy HR digitaliserer din virksomheds personaleadministration og giver dig en sikker og GDPR optimeret platform til korrekt deling og opbevaring af personfølsomme oplysninger. Vigtige dokumenter og kontrakter bliver opbevaret digitalt i skyen, så både du og dine medarbejdere har et samlet overblik.

Sådan får du rabat

Hvis du interesseret, kan du ringe til Zenegy på 7022 2216 i tidsrummet 9-15 alle hverdage. Husk at fortælle, du er Selvstændige abonnent.

Du kan også logge ind her på Selvstændige og udfylde en kontaktformular her på siden, så ringer vi dig op inden for 24 timer på hverdage.